Znaleźć się na liście agencji reklamowych, wyróżnionych znakiem Google Partners to już duże osiągnięcie. Rekomendacja Kalifornijskiego Giganta Informatycznego jest najwyższą reklamą i uznaniem, na które trzeba sobie jednak zapracować. Oprócz widocznych korzyści, wynikających z posiadania certyfikatu, na jakie przywileje mogą liczyć partnerzy od samego mentora?
Program Google Partners – korzyści
Droga do osiągnięcia certyfikatu google partners nie jest prosta, ale jeśli już cel zostanie osiągnięty, na horyzoncie pojawiają się tylko korzyści. Jakie?
– cykliczne szkolenia dla przedstawicieli agencji – specjaliści, reprezentujący dane jednostki mogą regularnie uczestniczyć w szkoleniach, organizowanych przez Google, dzięki którym są na bieżąco z trendami, pomysłami i promocjami w Google Ads. Dzięki temu działania firmy mogą być bardziej ekspansywne i wyprzedzać rynek;
– szkolenia dla klientów – Certyfikowany partner Google przynosi marce kolejnych klientów, których Google lubi doceniać, zdając sobie sprawę, że bez nich, działalność firmy nie miałaby sensu. Klienci partnerów mogą zatem uczestniczyć w organizowanych przez Informatycznego Giganta szkoleniach lub eventach. Wziąć udział w spotkaniu organizowanym przez Google? Prestiż.
– nowości na kontach – dynamiczny rozwój Google Ads skutkuje ciągłymi zmianami i innowacjami. Szybszy dostęp do nich ma każdy Certyfikowany partner Google, który ma możliwość testowania innowacji. Dzięki temu jednostki Google Partners są zawsze o krok przed konkurencją;
Google wspiera
Przywilejem, oraz pomocą dla Certyfikowanego partnera Google jest także bieżący support techniczny. Dzięki niemu kontrahent z żadnym problemem nie zostaje sam. Grono specjalistów z dziedziny pomocy technicznej o każdej porze udziela rad lub czynnie angażuje się w usuwanie błędów lub awarii. A te, także się zdarzają, chociaż Google wielokrotnie podkreśla, że priorytetem ich pracy jest niezawodność, dlatego wszystkie trudności stara się usuwać jak najszybciej.
Jeszcze wyższa klasa partnerstwa
Aby jeszcze bardziej wyróżnić swoich partnerów, Google stworzył elitarną kategorię, którą jest Certyfikowany partner Google Premier. Kto ma szanse na ten tytuł?
Do grona jeszcze bardziej wyróżnionych mogą dołączyć firmy, które w swoich zasobach posiadają już certyfikat AdWords Certified Partner i samodzielnie prowadzą kampanie reklamowe dla małych lub dużych przedsiębiorstw.
Dodaj komentarz