Coraz więcej firm rozważa założenie bloga firmowego, gdyż blogowanie daje szereg nowych możliwości. Jednym z najczęściej zadawanych pytań dla hasła: prowadzenie bloga firmowego to częstotliwość publikowania nowych treści.
JAK CZĘSTO NALEŻY BLOGOWAĆ
Związek między częstotliwością a wynikami, jeśli chodzi o dodawanie wpisów na blogu firmowym. Skutecznym pomysłem może być blogowanie na podstawie strategii, w której posty na blogu są planowane i publikowane w oparciu o narzędzie pomocnicze jak persony, tematy i słowa kluczowe.
Niemożliwe jest udzielenie odpowiedzi uniwersalnej dla wszystkich, na pytanie postawione w nagłówku, ponieważ zależy to od wielu czynników, takich jak branża, grupa docelowa, stopień konkurencji, dostęp do ekspertów i pisarzy, poziom inwestycji, znajomość rynku i tak dalej.
Założenie bloga to proces wymagający czasu, ale nowy blog firmowy z pewnością potrzebuje jeszcze więcej czasu, aby zbudować staż i rankingi w wyszukiwarkach oraz zbudować wystarczająco dużą bazę subskrybentów. Może minąć od 6 miesięcy do roku, zanim zaczną pojawiać się wyniki w wyszukiwarkach.
W większości przypadków zalecamy rozpoczęcie od dwóch postów na blogu w tygodniu – o ile możesz utrzymać jakość. Powinno to być całkowicie możliwe dla dużych i średnich firm, które dysponują wewnętrzną wiedzą fachową. Częstotliwość można później dostosować w górę lub w dół, w oparciu o wyniki i planowane cele długoterminowe.
SKUTECZNIEJSZE PROWADZENIE BLOGA FIRMOWEGO
Chociaż blog firmowy jest jednym z najbardziej odpowiednich sposobów do rozpoczęcia marketingu cyfrowego, dla większości firm jest to tylko jeden z wielu formatów, dzięki którym można dotrzeć do docelowych odbiorców.
Jeśli uda się danej firmie skłonić ludzi z grupy docelowej do zasubskrybowania od nich trzech oferowanych cyfrowo usług, zwiększy się prawdopodobieństwo, że zostaną klientami.Strategią godną uwagi przy prowadzeniu bloga firmowego może być otworzenie nowych ścieżek, dzięki którym potencjalny klient będzie mógł Cię subskrybować.
Przykładami są: biuletyny, podcasty, serie wideo, seminaria internetowe kursy lub gazety.
Wszystkie te wskazówki powinny być zawarte w strategii, która zapewni, że zarówno odbiorcy docelowi, jak i wyszukiwarki znajdą firmowego bloga.
Dodaj komentarz