Jedyn yjzel, czyli osioł, kańs se swoja tasza posioł.

Druk sublimacyjny jako forma reklamy

Metoda drukowania sublimacyjnego jest powszechnie wykorzystywana w marketingu. Dzięki niej można łato nadrukować wybrany motyw graficzny i co najważniejsze – zachować jego trwałość przez wiele długich lat.

Koszulka jako materiał reklamowy

Często wiele osób nie zdaje sobie nawet sprawy, jak istotnym narzędziem marketingu może być zwykła odzież. Prosta, duża grafika z łatwością zapada w pamięć. Dzięki zastosowaniu technologii drukowania sublimacyjnego efekt marketingowy jest jeszcze większy. Druk sublimacyjny na tkaninach jest bardzo wyrazisty i zróżnicowany pod kątem kolorystycznym. Z jego pomocą można przedstawić bardzo złożone, a zarazem różnorodne wzory graficzne, które na długo zapadną w pamięci. Drukowanie sublimacyjne można wykonać na tkaninach, koszulkach, spodniach, a nawet skarpetkach i wielu innych elementach garderoby.

Sublimacja a skuteczność reklamy

Dzięki zastosowaniu druku sublimacyjnego można nie tylko wydrukować określoną grafikę, ale też zrobić to w bardzo dobrej rozdzielczości. Metoda ta sprawdza się np. podczas nadrukowywania ciągów znaków lub liczb. Z jej pomocą można na koszulce wydrukować numer telefonu lub adres e-mail. Sublimacja na koszulkach pozwala też wydrukować obraz czyjeś twarzy. A to oznacza, że możliwości tej technologii wykraczają daleko poza aspekt stricte marketingowy. Trzeba też przyznać, że dzięki zastosowaniu druku sublimacyjnego na tkaninach koszt reklamy znacznie spada. To z kolei oznacza, że można ją dowolnie rozpowszechniać budując w ten sposób znajomość marki lub produktu wśród klientów.

Bezpieczeństwo reklamy

Trzeba też jednoznacznie podkreślić, że druk sublimacyjny jest w pełni bezpieczny dla człowieka, jak i reszty środowiska. Można dzięki niemu tworzyć grafiki, które nie emitują nieprzyjemnego zapachu i niebezpiecznych dla zdrowia substancji chemicznych. Co więcej, noszenie odzieży z „sublimowaną” reklamą jest tak samo komfortowe, jak w każdym innym przypadku.

Reasumując, drukowanie sublimacyjne ma ogromny potencjał w branży marketingowej. Odzież to tylko jeden z niewielu przykładów wykorzystania tego oryginalnego technicznie rozwiązania.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.