Jedyn yjzel, czyli osioł, kańs se swoja tasza posioł.

Google merchant center – co warto wiedzieć?

Osoby, które na poważnie myślą o prowadzeniu sprzedaży w Internecie, koniecznie muszą zapoznać się z google merchant center. Jest to fantastyczne narzędzie, dzięki któremu można przyciągnąć do swojego sklepu wielu potencjalnych klientów i w przejrzysty sposób kontrolować sposób wyświetlania poszczególnych produktów.

Czym tak naprawdę jest google merchant center?

Google merchant to specjalne narzędzie, które zaprojektowane jest przede wszystkim do przekazywania danych produktów oraz kluczowych informacji o danym sklepie albo o określonej marce. Dane te wykorzystywane są oczywiście przy tworzeniu reklam produktowych. Dzięki reklamie produktowej można dotrzeć do tych klientów, którzy w rzeczywistości zainteresowani są zakupem wybranego produktu. Aby skorzystać z reklam produktowych niezbędne jest połączenie konta Google Ads właśnie z merchant center. W specjalnym koncie google merchant znajdują się pliki danych o wybranych produktach, które można w przejrzysty sposób promować na różnych platformach Google. Nasze reklamy pojawią się nie tylko w tradycyjnych wynikach wyszukiwarki Google, ale również w wynikach dotyczących produktów w grafice Google.

Dlaczego warto korzystać z merchant center?

Wartościowy ruch jest marzeniem wielu właścicieli sklepów internetowych. Sprzedawcy cały czas konkurują między sobą i prześcigają się w pomysłach, aby zdobyć jak największą liczbę potencjalnych klientów. Dzięki merchant center można przestawić zainteresowanym osobom nasz produkt wraz z aktualną ceną i zdjęciem. Połączenie Google Ads i google merchant center, to najprostszy i najskuteczniejszy sposób na konkurowanie z innymi sklepami. Bardzo przydatną opcją google merchant są reguły, dzięki którym można dokonać zmian w informacjach o wybranych produktach od razu na koncie merchant center. Z praktycznego punktu widzenia oznacza to, że nie trzeba wykonywać żadnych zmian w sklepie internetowym. Jest to bardzo praktyczne i niesłychanie wygodne rozwiązanie.

Bezproblemowa integracja sklepu internetowego

Aby skorzystać z olbrzymiego potencjału narzędzi google niezbędna jest integracja swojego sklepu z kontem google merchant. Aby tego dokonać niezbędne jest zainstalowanie odpowiednich wtyczek. Właściciele sklepów internetowych opartych na platformie WooCommerce mogą skorzystać na przykład z wtyczki Google Merchant Center XML, a właściciele sklepu PrestaShop mają z kolei do wyboru specjalny moduł Google merchant center.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.