Kiedy zamawiamy kalendarze firmowe, powinniśmy wiedzieć o tym, do czego mogą służyć oraz jak je zamawiać. Producent kalendarzy, do jakiego się zwrócimy, również ma znaczenie. Warto jest dobrze zgłębić ten temat.
Kalendarz jedną z najlepszych form reklamowych naszej firmy
Kalendarze reklamowe mogą najlepiej reklamować naszą firmę. Z założenia bowiem kalendarze są użytkowane około roku, więc jeśli komuś się nasz kalendarz spodoba, albo będzie jedynym, jaki otrzymał, zapewne będzie z niego korzystał. Nawet w przypadku najprostszego kalendarza, czyli na przykład mini kalendarza, ma to dużo większy efekt niż na przykład ulotki. Skupmy jednak się na kalendarzach z wyższej półki, czyli na kalendarzach książkowych.
Kalendarze książkowe
Kalendarze reklamowe są jedną z najlepszych form reklamy, ponieważ ze względu na swoją formę w sprzedaży nie są tanie, i podarowane z dużą dozą prawdopodobieństwa będą używane. Chcąc zamówić kalendarze reklamowe, powinniśmy zamówić kilka ich najpopularniejszych wariantów. Należą do nich:
– kalendarze książkowe B5 dzienne,
– kalendarze książkowe B5 tygodniowe,
– kalendarze książkowe A4 dzienne,
– kalendarze książkowe A4 tygodniowe,
– kalendarze książkowe kieszonkowe.
Oczywiście, kiedy zamawiamy kalendarze mające pełnić funkcję reklamy, powinniśmy zamawiać je u producenta kalendarzy, który da nam jak najlepszą ofertę.
Jakie kalendarze reklamowe zamawiać?
Każdy producent kalendarzy da nam nieco inną ofertę. Kiedy zamawiamy kalendarze książkowe, zapewne zamówimy również kalendarze dla naszych pracowników. Jedne od drugich zapewne będą się od siebie różnić. Różnice te mogą polegać na szacie graficznej oraz jakości. Logiczne jest, że kiedy zamówimy kalendarze typowo reklamowe, będziemy mieć na uwadze to, aby jak najbardziej reklamowały naszą firmę. Wykonane również będą z gorszych materiałów, ponieważ wcale nie jest powiedziane, że każdy z nich będzie używany. Kalendarze reklamowe zostaną również zamówione w dużo większej ilości. Kalendarze książkowe dla pracowników, będą lepsze jakościowo, ale zapewne nie musimy aż tak bardzo podkreślać naszej firmy, jako fundatora kalendarzy. W większości przypadków wystarczy delikatne logo, a wyjątkowo miłe jest personalizowanie kalendarzy. Spersonalizowany kalendarz jest niejako prezentem, który daje do zrozumienia pracownikom pracującym dla nas, że są doceniani. Tego typu prezent jest zdecydowanie wartościowy.
Dodaj komentarz