Jedyn yjzel, czyli osioł, kańs se swoja tasza posioł.

Rodzaje słodkich reklam dla Twoich potencjalnych klientów

Jak już wiadomo, dotarcie do nowych klientów poprzez pobudzanie odpowiednich ośrodków mózgowych to nowoczesna strategia reklamowa obecnej epoki. Jest ona bardzo skuteczna między innymi dlatego, że produkty reklamowe mogą występować w bardzo różnej formie. Omówmy jakie słodycze reklamowe są najskuteczniejsze.

Tradycyjne czekoladki – niezawodny gadżet w okresie około świątecznym

W czasie, kiedy zbliżają się święta Bożego Narodzenia, promocja za pomocą tradycyjnej czekolady w różnych formach, smakach oraz świątecznych opakowaniach to najtrafniejszych i klasyczny sposób. W polskiej mentalności ten czas jest zawsze szczególnym. Podarowywanie czekolad w takiej formie skutkuje budowaniem pewnego rodzaju pamięci skojarzeniowej klienta – miła atmosfera z tego czasu będzie kojarzona z naszą osobą, a równocześnie z naszą firmą. Producent słodyczy ma do dyspozycji setki różnego rodzaju produktów czekoladowych, począwszy od tradycyjnych, zawsze sprawdzonych czekolad w różnych rozmiarach, aż po wykwintne trufle, bombonierki oraz pralinki. To na jaką formę się zdecydujemy, jest uzależnione od kilku czynników. Na stronie producenta można posłużyć się poradnikiem, na jaką okazję zastosować poszczególne z nich.

Cukierkowe szaleństwo – ilość ma znaczenie

Podarowywanie cukierków zawsze związane jest z „obfitością”. Nikt nie rozdaje przecież pojedynczego egzemplarza. Z reguły jest to jakieś duże opakowanie. To właśnie aspekt dużej ilości może wpłynąć na myślenie klienta. Zaczyna on myśleć następująco: skoro od niego dostałem tak wspaniałe słodycze na moje urodziny, muszę sprawdzić czym może mnie zaskoczyć jego oferta. I nawet jeżeli poprzez krówki cukierki tylko zasiejemy ziarno w głowie, później zacznie ono kiełkować i w końcu wyda plony w postaci częstszych lub większych zamówień.

Szczególne formy podarunków – eleganckie bombonierki

Nic nie pobudza fantazji potencjalnego klienta jak jego dowartościowanie. Jeżeli klient czuje, że doceniamy go, jest zawsze bardziej skłonny do rozpoczęcia długofalowej współpracy z nami. Jeżeli na jakimś kliencie zależy nam wyjątkowo dobrze, podarujmy mu słodycze reklamowe w formie bombonierki. Prawie każdy producent słodyczy ma w swojej ofercie takie cuda. I jest to naprawdę ważny element autopromocji, ponieważ za równo krówki cukierki, jak i bombonierki to elementy małej, ale bardzo ważnej gry strategicznej. Celem jest zdobycie klienta.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.