Jedyn yjzel, czyli osioł, kańs se swoja tasza posioł.

System Symfonia Sage – łatwy nadzór nad finansami

Zarządzanie każdą firmą nie jest już takie jak dawniej. Tamte czasy się zakończyły. Współcześnie praca człowieka wspomagana jest przez coraz szybsze i mocniejsze komputery. Informatyka się rozwija z dnia na dzień, a wraz z nią różne programy, bez których prowadzenie mniejszego czy większego przedsiębiorstwa nie byłoby możliwe.

Program Symfonia Sage

Taką aplikacją jest właśnie system Sage Symfonia 2.0. To system, który w pełni kompleksowo wspomaga zarządzanie różnymi firmami, o dowolnym profilu działalności. Jest on oczywiście oparty o aktualizowaną oraz rozwijaną wydajną technologię. Zapewnia więc bezpieczeństwo danych. Ma do tego rozszerzoną funkcjonalność, współpracuje z serwisami NIP i VIES oraz jest wygodny i przejrzysty w użytkowaniu. Dzięki niemu można raportować w formacie JPK. Co więcej, pobiera dane kontrahentów z GUS.

Należy dodać, że tworzy go kilka innych, mniejszych narzędzi, które wzajemnie i prawidłowo ze sobą współpracują. Wśród nich są: Symfonia Finanse i Księgowość, Analizy Finansowe, Handel, Kadry i Płace oraz Środki Trwałe. Przyjrzyjmy się bliżej aplikacji wspierającej dział Finanse, bo jest jedną z ważniejszych. Czym ona polega? Jak działa ta Sage Symfonia?

Symfonia Finanse i Księgowość

To zoptymalizowany program. Nie sprawiający żadnego problemu w obsłudze. Z jego pomocą pracownik może wykonywać wiele zadań dotyczących zarządzania księgowością firmy. Program Symfonia Finanse i Księgowość potrafi z łatwością prowadzić księgi rachunkowe. Wśród nich są te związane z bilansem, rachunkami zysków i strat; a także raportowaniem stanów kont oraz wskaźników finansowych. Do tego realizuje zadania dotyczące ewidencji VAT (transakcje krajowe i międzynarodowe). Umożliwia tutaj również definiowanie i obliczanie podatku VAT w oparciu o konto rozliczenie VAT. Co więcej, aplikacja rozlicza wszystkie konta rozrachunkowe, które wchodzącą w skład ustalonego, zakładowego planu kont oraz oblicza stany rozrachunków z klientami, dostawcami i odbiorcami. Dodajmy jeszcze, że Sage Symfonia pozwala wygenerować, a następnie przechowywać w wybranej lokalizacji dane w formie wygodnych (automatycznie sporządzanych) formularzy. To powoduje, że późniejsze ich odszukanie na dysku nie jest żadnym kłopotem!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.