Jedyn yjzel, czyli osioł, kańs se swoja tasza posioł.

Dlaczego sublimacja cieszy się tak dużą popularnością?

Sublimacja to dziś jedna z najpopularniejszych technik znakowania. Świetnie sprawdza się w przypadku nanoszenia znaków graficznych na tekstylia i powierzchnie ceramiczne. Wynika to z faktu, że nadruk sublimacyjny cechuje się wyjątkową trwałością i wysoką jakością. Dlatego też właśnie ta metoda druku jest dziś najczęściej wykorzystywana w produkcji gadżetów reklamowych. Skąd wynika jej popularność?

Sublimacja druk – jak powstaje?

W druku sublimacyjnym do nanoszenia grafiki na różnego rodzaju powierzchnie wykorzystuje się wysoką temperaturę i ciśnienie. W pierwszej kolejności grafika drukowana jest na specjalnym papierze. Następnie nanoszona jest na wybrany przedmiot. Może być to koszulka, kubek bądź inny gadżet. Druk sublimacyjny pozwala na przeniesienie grafiki bez żadnej utraty nasycenia kolorów. Dzięki temu nadruk cechuje się naprawdę wysoką jakością. Co więcej, sam nadruk wnika w strukturę powierzchni, na którą jest nanoszony. Oznacza to, że jest on bardzo trwały i odporny na wszelkie czynniki zewnętrzne.

Sublimacja druk – zastosowanie

Druk metodą sublimacji najczęściej wykorzystywany jest w przypadku koszulek. Często są to koszulki reklamowe, pracownicze, a nawet sportowe. Wynika to przede wszystkim z tego, że nadruk sublimacyjny odporny jest na pranie czy prasowanie. Dzięki temu koszulka z takim nadrukiem posłużyć może przez naprawdę długi czas.

Jakie są zalety druku sublimacyjnego?

Sublimacja wyróżnia się przede wszystkim trwałością i wysoką jakością. Ogromną zaletą tej metody druku jest znakomite odzwierciedlenie kolorów. Można być zatem pewnym, że grafika na koszulce bądź innym przedmiocie będzie wyglądać dokładnie tak samo, jak na projekcie. Nie bez znaczenia jest również fakt, że sublimacja jest dość tanią metodą druku. Dlatego można z niej skorzystać, nawet jeśli planuje się produkcję gadżetów reklamowych w niskich nakładach. Innymi słowy, sublimacja to znakomite rozwiązanie także dla małych firm. Nie może zatem dziwić, że technologia ta cieszy się coraz większym zainteresowaniem i uznaniem wśród przedsiębiorstw zlecających produkcję gadżetów reklamowych.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.