Jedyn yjzel, czyli osioł, kańs se swoja tasza posioł.

Listy remaretingowe

Użytkownicy internetu często spotykają się z wyświetlaniem reklam odnoszących się do witryn, z których wcześniej korzystali. Tak zwane ciasteczka są znane w zasadzie przez każdego, kto spędza w sieci choć trochę czasu. Jakie są koszty kampanii remarketingowej? Jakie są zalety takiego rozwiązania?

Kampania remarketingowa – koszty

Koszty związane z tą kampanią są uzależnione od liczby kliknięć. Za wyświetlanie reklamy nie ma płatności, ale za wejścia i kliknięcia na daną stronę internetową. Z opłatą nie wiążą się także wejścia niedokonane poprzez kliknięcie w baner. Do kosztów remarketingu wliczane są zazwyczaj opłaty za przygotowanie baneru, jeśli nie korzystaliśmy z darmowych narzędzi do tworzenia. Administrator danej witryny (np. Google AdWords) zazwyczaj zarządza taką kampanią i może także ustalać dzienne budżety.

Zalety kampanii remarketingowej

Kampania remarketingowa może dać zadowalające i dosyć szybkie efekty. Reklamy spersonalizowane bowiem przyczyniają się do zwiększenia poziomu sprzedaży i wywołują określone działania na danej stronie internetowej. Po wdrożeniu takiego narzędzia zazwyczaj użytkownicy wrócą do danego sklepu w sieci, w którym oglądali produkty, ale nic jak dotąd nie kupili.Dzięki temu dojdzie do większego ruchu na danej stronie i szerszego zainteresowania klientów produktami lub usługami podobnymi do tych, które wcześniej przeglądali. Kolejną zaletą jest fakt, że takie działania wpłyną na decyzje użytkowników i pozwolą zbudować z nimi długotrwałą relację.

Większe zainteresowanie a listy remarketingowe

Remarketing daje możliwość przyciągania zainteresowania potencjalnych klientów w sieci, zachęcając ich do zakupu lub skorzystania z danych usług. Korzystając z kampanii tego typu, sprowadzimy użytkowników z powrotem na naszą witrynę, wzbudzając w nich chęć do zapoznania się z innymi ofertami. To wpływa także na wsparcie wielu działań marketingowych, które są związane z większym poziomem sprzedaży. Prowadząc własną firmę, zwłaszcza w sieci, nie pozwólmy klientom zapomnieć o naszych usługach. Promowanie usług i zachęcanie do zakupu to niezbędny element strategii marketingowej, o czym warto pamiętać.

Listy remarketingowe są zbiorem użytkowników, którzy odwiedzili daną stronę. To właśnie do nich skierowane zostaną reklamy tej samej strony podczas przeglądania innych sfer w sieci.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.