Jedyn yjzel, czyli osioł, kańs se swoja tasza posioł.

Czy reklamówki foliowe z nadrukiem to doby pomysł na reklamę?

Każdy przedsiębiorca doskonale wie, że kluczem do osiągania wysokich przychodów z działalności gospodarczej jest odpowiednie zareklamowanie się wśród potencjalnych klientów. Nie każda reklama jest jednak opłacalna. Kluczem jest znalezienie takiej formy reklamowania się, która zapewni niskim kosztem duży sukces. A takie właśnie cechy posiadają reklamówki foliowe z nadrukiem.

Zalety stosowania torebki foliowe z nadrukiem

Z pewnością każdy spotkał się na zakupach z tym, że sklepy, właściwie z każdy branży, rozdają swoim klientom swoje torebki foliowe z nadrukiem reklamowym, z logo danej firmy. Są to zarówno duże i mocne torby z rączkami, jak i małe, cienkie i kiepskiej jakości torebki na małe zakupy. Stosowane są one tak powszechnie, ponieważ ich obecność niesie ze sobą ogromne zalety dla przedsiębiorstwa.Przede wszystkim chodzi o właściwie nieograniczone zasięg takich toreb. Informacja o danej firmie, która zawarta jest w formie graficznej na niej, może bardzo szybko znaleźć się w dowolnym miejscu w Polsce. Wszystko za sprawą ogromnej uniwersalności tego nośnika reklamowego. Zwykła torba foliowa z nadrukiem może być wielokrotnie używana do noszenia zakupów. Nie tylko wykonywanych w sklepie, który ja wydał, ale również w wielu innych. Torba ta może być również wykorzystywana do pakowania ubrań, co mniejszych mebli itd. Innymi słowy, do przewożenia właściwie wszystkiego i wszędzie. Uzyskuje się dzięki temu mobilność, która jest nieosiągalna dla żadnej innej formy reklamy.Jakby tego było mało, reklamówki foliowe z nadrukiem są niezwykle tanie w produkcji, więc koszt jednostkowy dotarcia z reklamą do klienta jest na najniższym możliwym poziomie. Dodatkowo należy pamiętać, że reklamówki tego typu są niezwykle chętnie używane przez klientów, wiec zapotrzebowanie na nie będzie zawsze na dużym poziomie.

Czy torba foliowa z nadrukiem ma jakieś wady?

Czy tak idealna forma reklamy może mieć jakieś wady? Niestety tak i to całkiem poważne. Chodzi tu głównie o kwestie wizerunkowe, ponieważ w dobie ochrony środowiska zbyt duża ilość plastiku i torebek foliowych może się bardzo źle kojarzyć. Powiewające na wietrze i obecne w każdym koszu na śmieci reklamówki foliowe z nadrukiem danej firmy, mogą odnieść zupełnie inny od zamierzonego skutek.Jak się przed tym bronic? Czy zrezygnować z torebek foliowych? Oczywiście nie. Koniecznie po prostu należy połączyć ich wydawanie z edukacją klientów o odpowiednim ich utylizowaniu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.